104393796_3059399824143757_5707699531656

CÀRITAS

Benvolguts ciclistes

Com a entitat relacionada amb el món de la bicicleta, CÀRITAS ens ha demanat si podem col·laborar i fer difusió del seu projecte ACTIVA'T A L'HORT.

Càritas necessita facilitar a les persones que s'acollin al programa d'una bicicleta per desplaçar-se fins als horts.

Si teniu algun casc o bé alguna bicicleta que no utilitzeu ens ho podeu fer saber.

Si voleu més informació podeu entrar a la web de Càritas www.caritasmanresa.cat

Moltes gràcies a tots en nom de CÀRITAS i de l'ESPORT CICLISTA MANRESÀ

Inauguració oficial

El passat dia 24/10/17 va quedar inaugurat el nou circuit de ciclisme al recinte del Congost.

Amb aquest objectiu s'ha presentat l'acord entre el nou club i l'Ajuntament de Manresa per a la instal·lació d'un circuit ciclista en un espai municipal de 8.265 m2 que estarà situat als terrenys de terra a la Zona Esportiva del Congost, concretament a l'antic camp de beisbol, que preveu comptar amb tècnics titulats i de referència que permetin eixamplar la pràctica d'aquest esport des de la base.

A l'acte hi fou present el regidor d'esports Sr. Jordi Serracanta, (Aj. Manresa), Josep Bochaca (President de la FCC), Marta Vilajosana (Directora técnica FCC), Josep Jufré (ex-corredor professional de carretera i Director de l'escola), Ferran Molina, Sebastià Catlla, Angel Soler i Joan Solé (ECM).

El projecte s'ha forjat amb l'empenta del club Esport Ciclista Manresà, però, s'ha complementat amb la creació d'un nou club denominat Escola Ciclisme Manresa que estarà dedicat única i exclusivament a la formació dels nostres joves (4-14 anys) en la pràctica de la bicicleta i modalitats de BTT, Bike-trial, ciclocrós, BMX.

L'activitat va començar el dimarts dia 7/11/17, a les 17,30 hs. fins les 19,30 hs., amb una frequència setmanal els dimarts i dijous en aquesta hora i posteriorment es faran sortides els dissabtes al matí.