104393796_3059399824143757_5707699531656

CÀRITAS

Benvolguts ciclistes

Com a entitat relacionada amb el món de la bicicleta, CÀRITAS ens ha demanat si podem col·laborar i fer difusió del seu projecte ACTIVA'T A L'HORT.

Càritas necessita facilitar a les persones que s'acollin al programa d'una bicicleta per desplaçar-se fins als horts.

Si teniu algun casc o bé alguna bicicleta que no utilitzeu ens ho podeu fer saber.

Si voleu més informació podeu entrar a la web de Càritas www.caritasmanresa.cat

Moltes gràcies a tots en nom de CÀRITAS i de l'ESPORT CICLISTA MANRESÀ

L'excorredor professional Josep Jufré serà el director

La nova Escola de Ciclisme de Manresa farà les seves activitats els dimarts i dijous a la tarda. El tècnic Josep Jufré, exciclista professional (al llarg de la seva trajectòria va córrer la Vuelta, el Giro i el Tour) retirat l'any 2011 amb l'equip Astana (Kazakhstan), en serà el responsable.

Ahir a la presentació va agrair la confiança per dur a terme el treball de formació de l'escola «per oferir la nostra experiència». Jufré va explicar que el nou circuit serà perimetral i disposarà d'un Pump Track amb diversos salts i illetes de diferents alçades i longituds, i diversos revolts peraltats. Més endavant també hi haurà una zona de biketrial i ciclocròs.

L'objectiu de l'escola, segons Jufré, serà «formar els nens, treballar l'equilibri, la tècnica, l'educació i el respecte. Volem formar grans esportistes per al futur, però sobretot grans persones, i ho farem donant-los el suport que necessiten i transmetem la nostra experiència. En els ensenyaments també donarem nocions de mecànica i nutrició. Més endavant no descartem fer sortides els dissabtes, en les quals també podran participar els pares». L'Escola de Ciclisme de Manresa és oberta a la ciutat però també a tots els interessats de la comarca.